ماشین سواری در جاده های مرگبار – Cyberline Racing V0.9.5714 (آندروید – Android)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 573
نویسنده : امین یادگاری

ماشین سواری در جاده های مرگبار – Cyberline Racing V0.9.5714 Android Game

| دانلود بازی ماشین سواری در جاده های مرگبار – Cyberline Racing V0.9.5714 برای موبایل آندروید با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه معمولی + دیتا بازی Cyberline Racing |

| نسخه اندروید مورد نیاز: ۲.۳ و بالاتر |

 

p

 

 

توضیحات بازی : Cyberline Racing بازی هیجان انگیز و جدید جنگ ماشین ها از استودیوی بازیسازی CM TA2 برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و در مدت زمان محدود هزاران دانلود را به خود داشته است. اگر دلتان هوای Twisted Metal کرده و از جنگ ماشین ها در پیست لذت می برید، خوشحال باشید چرا که Cyberline Racing تقریبا با همان حال و هوا پا به صفحات نمایش اسمارت فون ها گذاشته! زیر سبک Vehicle Combat قدمت تقریبا زیادی در تاریخ بازی ها دارد و شاید بتوان منشأ آن را سری بازی های ماریو کارت دانست. پس از جنگ های فانتزی ماریو کارت، مبارزه ماشین ها در پیست با عرضه عنوانی مثل Twisted Metal رنگ و بوی جدی شدن به خود گرفت و سالها بعد بازی هایی مثل Death Race، Blur و Split Second آن را تکمیل کردند. Cyberline Racing بیش از سایر عناوینی که گفتیم به Blur شباهت دارد؛ یک بازی مسابقه ای به ظاهر واقع گرایانه که کمی هم عناصر تخیلی را چاشنی خود کرده، مثلا در آن می توانید روی سقف یک ماشین معمولی، تیرباری عظیم الجثه نصب کنید و با شلیک گلوله نه تنها بر رقبا پیروز شوید، بلکه آنها را به طور کامل خاکستر کنید!

 

 

 

برخی از ویژگی های بازی ماشینی Cyberline Racing اندروید:

* شامل ۱۶ فصل مختلف و نفس گیر

* ۱۶ اتومبیل مختلف برای باز کردن

* بازی به صورت آنلاین و PVP

* انواع سلاح های مختلف برای انتخاب

* امکان سفارشی سازی خودروها

* انواع مکان های عجیب و غریب

* گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز

 

توجه داشته باشید که :

بازی Cyberline Racing آفلاین اجرا می شود ؛ برای اضافه شدن ویژگی های جدید نظیر ۱۲ خودرو و… باید در مسابقات آنلاین شرکت کنید.

 

 

Cyberline-Racing-1

 

Cyberline-Racing-2

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.cmta.cyberlineracing را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

پسورد فایل ها : www.pocketgames.ir

حجم تقریبی : ۳۰ و 240 مگابایت

 

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , بازی موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Cyberline Racing V0 , 9 , 5714 برای ios , دانلود بازی Cyberline Racing V0 , 9 , 5714 برای آندروید , دانلود بازی Cyberline Racing V0 , 9 , 5714 برای آندروید آیفون آیپد ویندوز موبایل , دانلود بازی Cyberline Racing V0 , 9 , 5714 برای ایفون و ایپد , دانلود بازی اندروید ios نسخه ویندوز موبایل , دانلود بازی موبایل , دانلود دیتا بازی Cyberline Racing V0 , 9 , 5714 برای اندروید , دانلود نسخه موبایل بازی Cyberline Racing V0 , 9 , 5714 , دانلود نسخه ویندوز فون بازی Cyberline Racing V0 , 9 , 5714 موبایل , سایت دانلود بازی اندروید موبایل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی